|
|
|||
|
|||
|
Beste forumleden,
Ik maak gebruik van een Sonos Dock met daarin een Ipod classic (160 gb) als harde schijf. Met grote regelmaat download ik (tegen betaling) muziek vanuit de I tunes. Ik gebruik de catalogus van I tunes. Mijn Sonos CR100 geeft alles perfect weer, maar niet de plaatjes. Wel zijn de plaatjes zichtbaar op de classic. Mijn vraag is simpel, waarom geen plaatjes op de Sonos CR100? Barhaa Last edited by Barhaa; Jun 10th, 2012 at 02:01 AM. |
|
|
|||
|
|||
|
Hier is op de Engelstalige support veel over te vinden, te veel om dat hier even te herhalen.
De grootte en resolutie van de plaatjes zijn aan restricties gebonden, verschillend per controller (de CR100 kan minder aan dan de CR200 of iPod). Bedoel je dat de plaatjes wel zichtbaar zijn in de Sonos app op je iPod Touch? Dat de plaatjes in je iPod muziek app wel zichtbaar zijn, wil niet per definitie zeggen dat ze ook in de Sonos app zichtbaar zijn.
Living room: CONNECT (Musical Fidelity V-DAC > NAD T-757 > Dali Piano Noble/Agile/Vocal + Elac 301 sub) Kitchen: CONNECT:AMP (incl. Boston Acoustics A26) Kids bedrooms: PLAY:5 (one in each room) Guest room: PLAYBAR Meter cupboard: BRIDGE Controlled by: CONTROL + iPad + iPhone |
|
|
|||
|
|||
|
iTunes slaat de plaatjes niet op waar Sonos ze verwacht. De twee systemen zijn dus gewoon niet compatible qua album covers. Dat is inderdaad vreselijk irrirant.
|
|
|
||||
|
||||
|
Het probleem is, dat de iPod zelf het communicatiekanaal volledig blokkeert voor het doorseinen van covers. Dus Sonos moest kiezen, of plaatjes en accepteren dat de iPod regelmatig niet reageert, of geen plaatjes maar altijd kunnen bladeren op je iPod. Sonos heeft dus voor dat laatste gekozen. Er zijn ook systemen die covers van de iPod af halen, maar dan wel met het probleem dat de iPod eventjes nergens op reageert.
De communicatie met de iPod werkt met de iPod als soort van server, waar Sonos naar informatie vraagt. Sonos kan niet direkt bestanden opvragen. Dus de iPod doet het meeste van het werk, en voor het systeem wat daarmee communiceert, is er weinig aan de interface te veranderen.
| Display Modes | |
|
|