Go Back   Sonos Forums > Nederlands Sonos Forum

Reply

Thread Tools Display Modes
Old Feb 27th, 2013, 09:31 AM
Koot Koot is offline
Member

Default Zelfde probleem?!

Helaas maar waar heb ik het zelfde probleem denk ik. Vanaf eindelijk het begin vallen radio zenders ongeacht welke uit. Soms verbindt hij zelf weer maar regelmatig blijft hij uit.
Dit gebeurde aan het begin niet heel veel waardoor ik zoiets had van agg wordt vast wel opgelost bij een update. Maar nu bijna 2 jaar na aanschaf datum is het probleem er nog steeds en is het tot mijn grote ergernis nog veel erger geworden.
De installatie valt nu enkele malen per uur!! Helemaal uit waarnaar ik zelf weer op plat moet drukken.
Dit probleem is alleen bij de radio... Streamen via spotify geeft geen enkel probleem.
Gezien ook hier de hele dag de radio aan staat graag een oplossing. Ik wordt toch goed gek van het probleem en vindt nergens een oplossing, ook bovenstaande berichten geven weinig hoop..

Gebruikers, sonos mods help mij aub uit deze nachtmerrie..
Reply With Quote
Old Feb 27th, 2013, 11:37 PM
davey400 davey400 is offline
Member

Sinds al weer maanden gebruik ik gewoon de officiële streams zoals deze door Sonos worden aangeboden, en heb ik er geen enkel probleem mee.
Reply With Quote
Old Mar 22nd, 2013, 04:10 AM
biggetje biggetje is offline
Member

Ik denk dat mijn input mosterd na de maaltijd is en dat deze goede man zijn spullen heeft verkocht, maar toch heb ik een nare nasmaak als ik dit draadje lees en denk ik dat het helemaal geen Sonos probleem is maar een issue met Tunein gecombineerd met de internet provider.

Quote:
Originally Posted by Muld1529 View Post
telkens als hier hapering of wegval plaatsvindt dan idem bij haar
Wat wordt hier bedoeld; gaat de stream door zonder geluid of springt Sonos op "stop" en moet weer op "start" gedrukt worden?
Indien dezelfde stream ook via een pc / mac beluisterd wordt, valt deze dan ook uit of gaat hier de muziek wel door terwijl Sonos stopt?

Quote:
Men doet bij sonos nog altijd alsof wij zo ongeveer de enige zijn die dit probleem ondervinden
Bij sommige omroepen heb ik de afgelopen jaren heeeeel af en toe ook het verschijnsel dat de muziek stopt, dwz Sonos springt op "stop" en ik moet dan weer op "play" drukken. Ik denk dat dat ligt aan een kleine hick-up bij Tunein.
De suggesties op dit forum om handmatig een url toe te voegen levert doorgaans een probleemloze stream op. Ik begrijp niet goed waarom u dit niet geprobeerd heeft. Ik zie in elk geval nergens in dit draadje een melding dat u het wel geprobeerd heeft maar dat het niet zou hebben geholpen.

Quote:
Ik trek mijn conclusie, uitbreiding gaat hier niet plaatsvinden en ik word langzaamaan weer blij met al mijn loze leidingen om een systeem door huis aan te leggen, stuk duurder maar niet dit gezever.

Einde van dit slepend drama.
Nu een ad op marktplaats
Tja, zoals gezegd waarschijnlijk mosterd na de maaltijd, en ik kan het natuurlijk nooit uitsluiten, maar niets in dit draadje wijst op een Sonos issue en ik heb sterk de indruk dat een test met het handmatig invullen van een radio url dit probleem uit de wereld zou hebben geholpen.
Neemt natuurlijk niet weg dat de stream van Tunein gewoon betrouwbaar behoort te zijn. Hier in de regio Brabant (UPC) werkt het probleemloos.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules