|
|
|||
|
|||
|
Helaas maar waar heb ik het zelfde probleem denk ik. Vanaf eindelijk het begin vallen radio zenders ongeacht welke uit. Soms verbindt hij zelf weer maar regelmatig blijft hij uit.
Dit gebeurde aan het begin niet heel veel waardoor ik zoiets had van agg wordt vast wel opgelost bij een update. Maar nu bijna 2 jaar na aanschaf datum is het probleem er nog steeds en is het tot mijn grote ergernis nog veel erger geworden. De installatie valt nu enkele malen per uur!! Helemaal uit waarnaar ik zelf weer op plat moet drukken. Dit probleem is alleen bij de radio... Streamen via spotify geeft geen enkel probleem. Gezien ook hier de hele dag de radio aan staat graag een oplossing. Ik wordt toch goed gek van het probleem en vindt nergens een oplossing, ook bovenstaande berichten geven weinig hoop.. Gebruikers, sonos mods help mij aub uit deze nachtmerrie.. |
|
|
|||
|
|||
|
Sinds al weer maanden gebruik ik gewoon de officiële streams zoals deze door Sonos worden aangeboden, en heb ik er geen enkel probleem mee.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ik denk dat mijn input mosterd na de maaltijd is en dat deze goede man zijn spullen heeft verkocht, maar toch heb ik een nare nasmaak als ik dit draadje lees en denk ik dat het helemaal geen Sonos probleem is maar een issue met Tunein gecombineerd met de internet provider.
Quote:
Indien dezelfde stream ook via een pc / mac beluisterd wordt, valt deze dan ook uit of gaat hier de muziek wel door terwijl Sonos stopt? Quote:
De suggesties op dit forum om handmatig een url toe te voegen levert doorgaans een probleemloze stream op. Ik begrijp niet goed waarom u dit niet geprobeerd heeft. Ik zie in elk geval nergens in dit draadje een melding dat u het wel geprobeerd heeft maar dat het niet zou hebben geholpen. Quote:
Neemt natuurlijk niet weg dat de stream van Tunein gewoon betrouwbaar behoort te zijn. Hier in de regio Brabant (UPC) werkt het probleemloos. |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|