|
|
|||
|
|||
|
Ik heb het volgende probleempje.
Ik heb een lacie NAS D2 staan en die was verbonden met mijn sonos. Door omstandigheden heb ik die Lacie even moeten uitschakelen en de verbindingen tussen de sonos en de lacie werken niet meer. Heb al geprobeerd om de verbinding te verwijderen en dan weer toe te voegen maar nu vindt hij die lacie dus helemaal niet meer. Terwijl zowel mijn Mac, windows laptop als PS3 zonder probleem op die lacie kunnen. Ik heb al gewerkt met \\NAS\MyMusic in te vullen en dan de admin gegevens maar het lukt mij niet om een verbinding te maken. ook niet met ipod touch of iphone. ben beetje radeloos
|
|
|
|||
|
|||
|
Kan het zijn dat de NAS nu een conflicterend IP adres heeft gekregen?
Probeer eens alle op de router aangesloten apparaten uit te zetten, en vervolgens één voor één weer aan. |
|
|
|||
|
|||
|
heb de nas eerst even rechtstreeks aan pc aangesloten. geswitcht van dhcp naar vast ip en dan terug dhcp. alle routers gereset. alles opnieuw opgestart en nu zit hij er weer op.
maar gewoon alles uit- en aanschakelen deed niets. enkel toen ik die dhcp ff had uitgeschakeld en dan weer ingeschakeld herkende sonos hem weer. thx voor de tip
|
![]() |
| Tags |
| connection, error, lacie, nas |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|